• 26-07-2020, 14:39:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm sorunlar çözüldü.
  • 26-07-2020, 14:47:23
    #2
    Eğer formda belirttiğiniz gibi cihazınızda bir problem yoksa 1450TL hediye çeki siz onay verince tanımlanır. Size de gider pusulası keserler. Normalde sahibinden, letgo gibi uygulamaları kullanarak 2000TL'ye satabileceğiniz cihazı uğraşmamak adına bu tür platformlara sattığınız zaman onlarda sizin telefonunuzu yenileyip 2300-2700TL bandında satıyorlar. Mahalle arasındaki telefoncuların bir tık daha kurumsal hali diyebilirsiniz. Hepsiburada bu tür firmalar ile anlaşıp hem onlardan cihaz başına ödeme alıyor hemde kendi platformu içinde kullanılabilecek hediye çekleri satıyor. Hepsiburada için win-win bir sistem. Hepsiburada'nın hiçbir sorumluluğu yok, bu işlemde sizin muhattabınız tam olarak İronovo Bilişimdir.
  • 26-07-2020, 15:20:40
    #3
    Ben gönderdim geçen ay. iPhone 7 vardı. İki hafta sonra telefonu geri gönderdiler. Ne aradılar ne mesaj attılar.

    O kadar kötüymüş demek ki telefonum 😀
  • 26-07-2020, 18:11:31
    #4
    Ramazan75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, baya uzun sürmüş acaba geri gönderdiklerinde telefonda bir eksiklik sezdiniz mi? Pek güvenilir firma olduklarını düşünmüyorum.
    Kutusunu bile açmamışlar sanki hocam. Yine de şüphelendim. Telefoncu arkadaşa gösterdim telefonu sorun yok demişti. Parçalarda değişim yaptılarsa bilemem de eksiklik yoktu yani.
  • 26-07-2020, 18:14:52
    #5
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim hocam.

    YalcinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutusunu bile açmamışlar sanki hocam. Yine de şüphelendim. Telefoncu arkadaşa gösterdim telefonu sorun yok demişti. Parçalarda değişim yaptılarsa bilemem de eksiklik yoktu yani.
  • 26-07-2020, 18:18:15
    #6
    Ben de iphone 7 gönderip iphone se 2020 alacaktım ama çok olumlu şeyler okumadım hocam. Benim telefona da 1935 tl fiyat + 600 tl iphone se alımında indirim vermişlerdi 2535 tl'ye geliyordu yani toplam indirim. Ben de cesaret edemedim, ama letgo'ya falan da güvenmiyorum kime nasıl satsam bilmiyorum
  • 02-08-2020, 12:03:36
    #7
    Ben de 27.07 de gönderdim. Ne firmaya ulaşabiliyorum ne de telefona , araya bayram girdi. Bakalım salı günü ne diyecekler.
  • 02-08-2020, 13:19:19
    #8
    AdanaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 27.07 de gönderdim. Ne firmaya ulaşabiliyorum ne de telefona , araya bayram girdi. Bakalım salı günü ne diyecekler.
    Hocam, umarım sorun olmadan alırsınız hediye çekini.