AdanaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 27.07 de gönderdim. Ne firmaya ulaşabiliyorum ne de telefona , araya bayram girdi. Bakalım salı günü ne diyecekler.
Hocam, umarım sorun olmadan alırsınız hediye çekini.