• 23-07-2020, 13:43:41
    #1
    Arkadaşlar aranızda avukat varsa bana yardımcı olabilir mi?

    Durumu özetliyeyim;

    Bir GS Fan sayfasıgeçen sene Falco transferi hakkında sürekli paylaşımlar yapmaktaydı. Geldi, geliyor, uçağa bindi, vazgeçildi vs. gibi.

    Yine spekülatif bir haber paylaştığında dayanamayıp altına "Biri şuna bi ..... git desin" yazmışım.

    Haberin kaynağı olan gazeteci tarafıma hakaret davası açmış.

    1- Gazeteciyi takip etmiyorum.
    2- kendi sayfasına yazmadım.
    3- adı benim tivitimde geçmiyor.
    4- mention'da yok.


    benden uzlaşmacı ile 4 bin tl para +özür mesajı talep ettiler.

    kabul etmezsem konu mahkemeye gidecek.

    Ben adama küfür etmediğimden eminim fakat gazetecinin bağlı olduğu medya grubundan dolayı yargının lehimde değil alehimde karar vermeye yatkın olacağından da çekiniyorum.

    Bu tutarı kabul etmeliyim.

    Sadece "biri şuna bi .. git desin" tivitinden yüklü bir ceza + avukatlık masrafı alır mıyım?

    Bugüne kadar böyle bir olayla hiç karşılaşmadım. Sosyal medyayı adım soyadım ile kullanırım. Şahıslara karşı tartışma hakaret küfür vs den kaçınırım. kafam çok karıştı. Troll olmak lazımmış diye düşünüyorum. Anonim hesapla önüne gelene küfür et.
  • 23-07-2020, 13:45:33
    #2
    Misafir;
    • yuxelmurat
    yuxelmurat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-07-2020, 13:46:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mahkemeye giderse en en en fazla HAGB alırsın yani hükmün açıklamasının geri bırakılması denen durum yer alır yani bir ceza verilecekse 5 yıl ertelenir. 5 yıl boyunca başka suç işlememen durumunda gider... hayatını olumsuz etkilemeyecekse bu şekilde devam edebilirisn. Ben genel geçer bir şeyden bahsediyorum. aksi halde ne yaşanır ne yaşanmaz bilemem. böyle bir tavsiyede vermedim aklımdan geçenleri yazıyorum
  • 23-07-2020, 13:47:29
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Avukat;
    Misafir; foruma girmiyor sanırım etiketlemek doğru olmaz.
  • 23-07-2020, 13:47:48
    #5
    Hocam ben bir tarihte adnan oktar ın bir twitine çok ama çok daha azını yazdığım için 2014 tarihinde 1800 lira ödemiştim. Ne yazık ki mahkeme bu gibi durumlarda hep davacı lehine kararlar veriyor.
  • 23-07-2020, 13:48:21
    #6
    Çok geçmiş olsun, takipteyim
  • 23-07-2020, 13:50:08
    #7
    Allah kolaylık versin. A haberdeki o meşhur şahıs. Bazı fenomen görünümlü halkı kışkırtan birkaç şahıs. Zamanında survivor oyuncusu olup şuanda sunum yapan bitane parlak suratlı şahıs.

    Bu gibi insnalar kendilerine danışman tutup kendi görsellerini açıklamalarını sosyal medyadan paylaşıyor. Bilerek. Ardından gelen yorumları tane tane okuyup anında şikayet ediyorlar savcılığa suç duyurusunda bulunuyorlar.


    Telefoncu olduğumdan dolayı facebookda KTÜ 2. El grubuna telefon kovalamak adına üyeydim. Adnan oktarın muhteşem açıklamalarını paylaşır bir zat 1 bildirim 2 bildirim 3. bildirimde "din anlatmak sizemi kaldı a.x" şeklinde yorumda bulundum. Şikayetçi oldular benden, ozaman daha örgütleri patlamamıştı. Dava 3 yıldır devam ediyor. Şikayet dilekçelerini görseniz kim bu adam ya asın bu adamı dersin Onlar vatanı birleştirici bütünleştirici açıklamalar yaparken ben bölücü bir yorum yapmışım Profil fotoğrafımı ss almışlar kapak fotoğrafındada bir ölür bin diriliriz türk bayrağı fotoğrafı var o esnada.


    Burası Türkiye, ve muz cumhuriyeti değil
    Sürer böyle davalar dolayısı ile, savcı bu gibi şikayetlerle yüzlerce kez karşısına gelen adama bu ne demez. Sana bana 3 yıldır git gel der...
    Tamamen tezgah tamamen dümen, allah yardımcın olsun. Uğraşacağına emin ol.
    Tamamen para koparmak için izledikleri yollardır bu yollar.
  • 23-07-2020, 13:54:41
    #8
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin. A haberdeki o meşhur şahıs. Bazı fenomen görünümlü halkı kışkırtan birkaç şahıs. Zamanında survivor oyuncusu olup şuanda sunum yapan bitane parlak suratlı şahıs.

    Bu gibi insnalar kendilerine danışman tutup kendi görsellerini açıklamalarını sosyal medyadan paylaşıyor. Bilerek. Ardından gelen yorumları tane tane okuyup anında şikayet ediyorlar savcılığa suç duyurusunda bulunuyorlar.


    Telefoncu olduğumdan dolayı facebookda KTÜ 2. El grubuna telefon kovalamak adına üyeydim. Adnan oktarın muhteşem açıklamalarını paylaşır bir zat 1 bildirim 2 bildirim 3. bildirimde "din anlatmak sizemi kaldı a.x" şeklinde yorumda bulundum. Şikayetçi oldular benden, ozaman daha örgütleri patlamamıştı. Dava 3 yıldır devam ediyor. Şikayet dilekçelerini görseniz kim bu adam ya asın bu adamı dersin Onlar vatanı birleştirici bütünleştirici açıklamalar yaparken ben bölücü bir yorum yapmışım Profil fotoğrafımı ss almışlar kapak fotoğrafındada bir ölür bin diriliriz türk bayrağı fotoğrafı var o esnada.


    Burası Türkiye, ve muz cumhuriyeti değil
    Sürer böyle davalar dolayısı ile, savcı bu gibi şikayetlerle yüzlerce kez karşısına gelen adama bu ne demez. Sana bana 3 yıldır git gel der...
    Tamamen tezgah tamamen dümen, allah yardımcın olsun. Uğraşacağına emin ol.
    Tamamen para koparmak için izledikleri yollardır bu yollar.
    Durumun aynen böyle olduğu çok aşikar.

    İlgili fan sayfasını incelediğimde belirli aralıklarla malum şahsın haberlerini paylaşıyor.
    Aynen dediğiniz gibi sonrada cımbızla yorum çekip. O yorumdan çıkarım yapıp dava açıyorlar.
    uzlaştırmacı avukata da telefonda anlattım durumu, güldü.
    Ama malesef yargı böyle.

    Atatürke, devlete, tüm değer yargılarına, dine küfür eden adamlar tespit edilemiyor.

    Ama yıllardır saklayacak hiç bir şeyim yok. adım sanımla twitter facebook instagram dayım ve şahıslarla pek işim yok. ama başımıza böyle bir şey geldi.

    Bu devirde 4 bin tl de az para değil.

    Dava uzadıkça avukatlık masraflarıda birikir yine bana patlar diye düşünüyorum.
  • 23-07-2020, 13:56:00
    #9
    yuxelmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar aranızda avukat varsa bana yardımcı olabilir mi?

    Durumu özetliyeyim;

    Bir GS Fan sayfasıgeçen sene Falco transferi hakkında sürekli paylaşımlar yapmaktaydı. Geldi, geliyor, uçağa bindi, vazgeçildi vs. gibi.

    Yine spekülatif bir haber paylaştığında dayanamayıp altına "Biri şuna bi ..... git desin" yazmışım.

    Haberin kaynağı olan gazeteci tarafıma hakaret davası açmış.

    1- Gazeteciyi takip etmiyorum.
    2- kendi sayfasına yazmadım.
    3- adı benim tivitimde geçmiyor.
    4- mention'da yok.


    benden uzlaşmacı ile 4 bin tl para +özür mesajı talep ettiler.

    kabul etmezsem konu mahkemeye gidecek.

    Ben adama küfür etmediğimden eminim fakat gazetecinin bağlı olduğu medya grubundan dolayı yargının lehimde değil alehimde karar vermeye yatkın olacağından da çekiniyorum.

    Bu tutarı kabul etmeliyim.

    Sadece "biri şuna bi .. git desin" tivitinden yüklü bir ceza + avukatlık masrafı alır mıyım?

    Bugüne kadar böyle bir olayla hiç karşılaşmadım. Sosyal medyayı adım soyadım ile kullanırım. Şahıslara karşı tartışma hakaret küfür vs den kaçınırım. kafam çok karıştı. Troll olmak lazımmış diye düşünüyorum. Anonim hesapla önüne gelene küfür et.
    Hocam selamlar,
    avukat değilim ama bilgim var,
    internet üzerinden işlenen bir hakaret kesinlikle, bunda zaten hem fikiriz.
    En güzel uzlaştırmacının dediğini yapın.
    Yolun başında kapanır, başka bir masrafınız olmaz. Başka bir dava konu ile ilgili açamaz.
    Aksi takdirde 2 şey olur:
    1-Ceza mahkemesinden yargılanır muhtemelen suçlu görülürsünüz. Küçük bir ceza da alsanız rahatsız edici bir durum.
    2-Ceza mahkemesinden sonra da hukuk mahkemesine tazminat davası açabilir, ki kazanır. Cüz'i de olsa yine para ödersiniz.