sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kolaylık versin. A haberdeki o meşhur şahıs. Bazı fenomen görünümlü halkı kışkırtan birkaç şahıs. Zamanında survivor oyuncusu olup şuanda sunum yapan bitane parlak suratlı şahıs.

Bu gibi insnalar kendilerine danışman tutup kendi görsellerini açıklamalarını sosyal medyadan paylaşıyor. Bilerek. Ardından gelen yorumları tane tane okuyup anında şikayet ediyorlar savcılığa suç duyurusunda bulunuyorlar.


Telefoncu olduğumdan dolayı facebookda KTÜ 2. El grubuna telefon kovalamak adına üyeydim. Adnan oktarın muhteşem açıklamalarını paylaşır bir zat 1 bildirim 2 bildirim 3. bildirimde "din anlatmak sizemi kaldı a.x" şeklinde yorumda bulundum. Şikayetçi oldular benden, ozaman daha örgütleri patlamamıştı. Dava 3 yıldır devam ediyor. Şikayet dilekçelerini görseniz kim bu adam ya asın bu adamı dersin Onlar vatanı birleştirici bütünleştirici açıklamalar yaparken ben bölücü bir yorum yapmışım Profil fotoğrafımı ss almışlar kapak fotoğrafındada bir ölür bin diriliriz türk bayrağı fotoğrafı var o esnada.


Burası Türkiye, ve muz cumhuriyeti değil
Sürer böyle davalar dolayısı ile, savcı bu gibi şikayetlerle yüzlerce kez karşısına gelen adama bu ne demez. Sana bana 3 yıldır git gel der...
Tamamen tezgah tamamen dümen, allah yardımcın olsun. Uğraşacağına emin ol.
Tamamen para koparmak için izledikleri yollardır bu yollar.
Durumun aynen böyle olduğu çok aşikar.

İlgili fan sayfasını incelediğimde belirli aralıklarla malum şahsın haberlerini paylaşıyor.
Aynen dediğiniz gibi sonrada cımbızla yorum çekip. O yorumdan çıkarım yapıp dava açıyorlar.
uzlaştırmacı avukata da telefonda anlattım durumu, güldü.
Ama malesef yargı böyle.

Atatürke, devlete, tüm değer yargılarına, dine küfür eden adamlar tespit edilemiyor.

Ama yıllardır saklayacak hiç bir şeyim yok. adım sanımla twitter facebook instagram dayım ve şahıslarla pek işim yok. ama başımıza böyle bir şey geldi.

Bu devirde 4 bin tl de az para değil.

Dava uzadıkça avukatlık masraflarıda birikir yine bana patlar diye düşünüyorum.