• 21-07-2020, 20:22:29
    #1
    Selamlar millet,
    İşimi çok severek yaptığım bir firmada sosyal medya sorumlusu idim. Bu firmada şirket anahtarları olsun çoğu şeyi almış, kullanıyordum. Güven var idi.. hatta her sabah ilk ben gelir çay vs demlerdim.
    Bu sabah yine hiçbir şey yoktu sıradan çalışma dönemi idi. Yönetim odasına tek çağrıldım, ayrı ekibim vardı bu oluşum içinde onları çağırmadı, çıkarıldığım söylendi. Kendime değil, ekibim çok yoğundu.

    Şuana kadar 4000+ instagram gönderisi
    4000+ Facebook gönderisi paylaşımı sağlamışız. SEO da da/pa değeri+10 gibi artış sağlamış.

    Yerime aldığı kişi giderken gördüm, sorun şu ki yerime aldığı kişi programın nerde olduğunu, video nasıl eklendiğini vs bana sordu da gösterdim..

    Özet gelirsek haybeye, yalanlar içinde şok dalgası gibi bizi çıkardılar... İnsanları epey düşünmek gerek.. size tavsiyem işini severek yapanı görüyorsanız çıkaracaksanız sudan sebeplerden değil, hele ki daha kotu elaman ise hiç almayın da ille gidecekse firma hesabınızdan teşekkürler gibisinden bir şey çok mutlu ederdi... İçerde de para kaldı bu arada mücadele ediyoruz..

    Anlatmak istedim..
  • 21-07-2020, 20:24:07
    #2
    Geçmiş olsun hocam , inşallah hiç beklemediğiniz yerden beklemediğiniz bir teklif gelir unutur gidersiniz
  • 21-07-2020, 20:24:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok geçmiş olsun Hocam
  • 21-07-2020, 20:24:38
    #4
    daha iyilerini inşallah en kısa sürede bulursun hocam geçmiş olsun
  • 21-07-2020, 20:24:52
    #5
    Hocam inşallah daha hayırlı bir kapı açar rabbim size.
  • 21-07-2020, 20:25:03
    #6
    Geçmiş olsun.
    Dıdısının dıdısıdır.
  • 21-07-2020, 20:25:20
    #7
    Biri gider diğer iş gelir dünyanın sonu değil dert edecek bir şey yok iş konusunda bence keyfine bak dost
  • 21-07-2020, 20:25:43
    #8
    Geçmiş olsun hocam, Allah sabır versin.
  • 21-07-2020, 20:25:52
    #9
    Çok geçmiş olsun hocam her şerde bir hayır vardır