Selamlar millet,
İşimi çok severek yaptığım bir firmada sosyal medya sorumlusu idim. Bu firmada şirket anahtarları olsun çoğu şeyi almış, kullanıyordum. Güven var idi.. hatta her sabah ilk ben gelir çay vs demlerdim.
Bu sabah yine hiçbir şey yoktu sıradan çalışma dönemi idi. Yönetim odasına tek çağrıldım, ayrı ekibim vardı bu oluşum içinde onları çağırmadı, çıkarıldığım söylendi. Kendime değil, ekibim çok yoğundu.
Şuana kadar 4000+ instagram gönderisi
4000+ Facebook gönderisi paylaşımı sağlamışız. SEO da da/pa değeri+10 gibi artış sağlamış.
Yerime aldığı kişi giderken gördüm, sorun şu ki yerime aldığı kişi programın nerde olduğunu, video nasıl eklendiğini vs bana sordu da gösterdim..
Özet gelirsek haybeye, yalanlar içinde şok dalgası gibi bizi çıkardılar... İnsanları epey düşünmek gerek.. size tavsiyem işini severek yapanı görüyorsanız çıkaracaksanız sudan sebeplerden değil, hele ki daha kotu elaman ise hiç almayın da ille gidecekse firma hesabınızdan teşekkürler gibisinden bir şey çok mutlu ederdi... İçerde de para kaldı bu arada mücadele ediyoruz..
Anlatmak istedim..