Kıza İlk Mesaj Atarken Yapılan Hatalar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kıza İlk Mesaj Atarken Yapılan Hatalar
6
●
280
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kıza İlk Mesaj Atarken Yapılan Hatalar
17-07-2020, 21:07:55
#1
profweb
---edit---
17-07-2020, 21:09:08
#2
SEOgrowth
Zamanında benim yaptıklarımı yapma yeterli
17-07-2020, 21:10:43
#3
alaboru
Hiç unutmam ilk masaya oturduğumuzda tüm masaya selamın aleyküm demiştim. Birlikte ilk oturduğumuzda da aynı şekilde... Cıvık cıvık selaaammm desem belki bu günlere gelemeyecektik... Nasipse yaza isteyeceğiz ..
Öylesine anlatmak istedim..
17-07-2020, 21:20:32
#4
CivanDemir
Bana kalırsa bunun kızı/erkeği yok. İletişim kurmayı bilmek yeterli. Her halükarda kendinizi yansıtacaksınız çünkü.
17-07-2020, 21:23:22
#5
yilmazemirhan
Mesajım bulunsun müsait oldugumda bakacagım
17-07-2020, 21:28:23
#6
dmr88
Siz siz olun ilk mesajı siz atmayın.
17-07-2020, 22:35:48
#7
KsempatiK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İki tarafta istekliyse mesajın bi önemi yok herşey kendiliğinden gelişiyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler