• 17-07-2020, 21:07:55
    #1
    ---edit---
  • 17-07-2020, 21:09:08
    #2
    Zamanında benim yaptıklarımı yapma yeterli
  • 17-07-2020, 21:10:43
    #3
    Hiç unutmam ilk masaya oturduğumuzda tüm masaya selamın aleyküm demiştim. Birlikte ilk oturduğumuzda da aynı şekilde... Cıvık cıvık selaaammm desem belki bu günlere gelemeyecektik... Nasipse yaza isteyeceğiz .. Öylesine anlatmak istedim..
  • 17-07-2020, 21:20:32
    #4
    Bana kalırsa bunun kızı/erkeği yok. İletişim kurmayı bilmek yeterli. Her halükarda kendinizi yansıtacaksınız çünkü.
  • 17-07-2020, 21:23:22
    #5
    Mesajım bulunsun müsait oldugumda bakacagım
  • 17-07-2020, 21:28:23
    #6
    Siz siz olun ilk mesajı siz atmayın.
  • 17-07-2020, 22:35:48
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İki tarafta istekliyse mesajın bi önemi yok herşey kendiliğinden gelişiyor.