Hiç unutmam ilk masaya oturduğumuzda tüm masaya selamın aleyküm demiştim. Birlikte ilk oturduğumuzda da aynı şekilde... Cıvık cıvık selaaammm desem belki bu günlere gelemeyecektik... Nasipse yaza isteyeceğiz .. Öylesine anlatmak istedim..