• 11-07-2020, 14:43:47
    #1
    son gunlerde ıyı bır haber aldık ıslam dunyası adına ayasofya camii oldu ve ibadete açıldı. Peki yıllardır Mescid-i aksayı kapatmak isteyen israil yarın kapatırsa.Müze yaparsa ki yapabılır yada Almanya yada bosna bulunan camiilerimizi ya ben muze yapıyorum derse bız nasıl bır tepkı verıcez Abdulhamıt dızısını ızleyenler mutlaka bu mason tarıkatının bır toplantısını hatırlayacaktır. 100 yıllık bır kehanetten bahsedılıyor

    1. dunya savasıyla komınıstlıgı getırmelıyız ve dınlerı zayıflatmalıyız Ateizmi tanıtmalıyız
    2. dunya savası cıkarmalıyız faşitler ve siyonistler arasında olucak dinler tamamen dagılacak kımse dınıne baglılıgı dusunmeyecek
    3. dunya savası ISLAM VE SIYONISTLER Arasında olucak (dini değerlerine saldırarak cıkarılmalı ) sımdı Mescid-i aksa kapanırsa bu islam alemi için bir kaos cıkartmaz mı bızım ıcın en kutsal 3. yer burası

    sadece bır dusunce sız ne dusunuyorsunuz
  • 11-07-2020, 14:45:26
    #2
    Bla bla bla,
  • 11-07-2020, 14:46:23
    #3
    Buradakilerin yarısı bunu iplemiyor, yarısı da anlamıyor.
    Dert etme hocam
  • 11-07-2020, 14:52:10
    #4
    istanbul yeniköy de cami sinagog kilise birbirlerine çok yakın olarak hizmet veriyor.
    inanlar dini inançlarına göre ibadetlerini yapıyorlar 200 yıldır.

    ayasofyanın ismi değil geçmişini araştırarak tüm sorularınızın cevaplarını alabilirsiniz sadece okuyun lütfen.
  • 11-07-2020, 14:56:18
    #5
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbul yeniköy de cami sinagog kilise birbirlerine çok yakın olarak hizmet veriyor.
    inanlar dini inançlarına göre ibadetlerini yapıyorlar 200 yıldır.

    ayasofyanın ismi değil geçmişini araştırarak tüm sorularınızın cevaplarını alabilirsiniz sadece okuyun lütfen.
    ben karsı degılım hocam fakat bu sekılde bızlerı kıskırtma nıyetıne dusebılırler bunu demek ıstıyorum ve bu sebeple bır dını saldıya cevap vermek zaruri hale gelecektir
  • 11-07-2020, 15:07:28
    #6
    Ayasofya'yı açmanın bize elbette bir dönüşü olacak. Ama zaten müslümanlara ve müslümanlığa yapılan eziyetler bu haldeyken daha ne kadar ileri gidebilirler diyorsun daha kötüsünü yapıyorlar. Ama biz elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Çoğu kişinin bunu anlamaması (anlayamaması) çok üzücü.
  • 11-07-2020, 15:21:19
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dini konular çok karmaşık, her yerden bir ses çıkıyor eniyisi kafa yormamak... Tarih açık bir şekilde bize gösteriyor ki dinler gericiliğin bir göstergesidir.
  • 11-07-2020, 15:37:57
    #8
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben karsı degılım hocam fakat bu sekılde bızlerı kıskırtma nıyetıne dusebılırler bunu demek ıstıyorum ve bu sebeple bır dını saldıya cevap vermek zaruri hale gelecektir
    karşısın demedim elbette hocam.
    tepkiler siyasi.Olması gerektiği gibi yapıyor dış ülkeler.

    ama şu var mescid-i aksaya müslüman olmayan giremiyor israil bu kuralı koydu uzun yıllardır böyle.

    aşırı yahudiler kaç kere bomba ile patlatmaya çalıştılar son zamanlarda yahudiler avluyu falan bastılar vs karışık oralar. israil epey hassas zarar gelmemesi için uğraşıyorlar.

    ha müze yaparlar mı olabilir ama pek tepki olmaz sinagog yaparlarsa sıkıntı olur onlar için

    tabi ÅŸu var mescid-i aksa cami olarak inÅŸa edildi cami olarak devam ediyor
    ayasofya katedral olarak inşa edildi romalılar yunanlar katedral olarak ibadette kullandı osmanlılar cami olarak kullandı cumhuriyetin kuruluşundan sonra müze oldu şimdi cami oldu
    cami olması güzel bir şey sonuçta 500 yıldır camii olarak bizdeydi yine camii oldu