son gunlerde ıyı bır haber aldık ıslam dunyası adına ayasofya camii oldu ve ibadete açıldı. Peki yıllardır Mescid-i aksayı kapatmak isteyen israil yarın kapatırsa.Müze yaparsa ki yapabılır yada Almanya yada bosna bulunan camiilerimizi ya ben muze yapıyorum derse bız nasıl bır tepkı verıcez Abdulhamıt dızısını ızleyenler mutlaka bu mason tarıkatının bır toplantısını hatırlayacaktır. 100 yıllık bır kehanetten bahsedılıyor
1. dunya savasıyla komınıstlıgı getırmelıyız ve dınlerı zayıflatmalıyız Ateizmi tanıtmalıyız
2. dunya savası cıkarmalıyız faşitler ve siyonistler arasında olucak dinler tamamen dagılacak kımse dınıne baglılıgı dusunmeyecek
3. dunya savası ISLAM VE SIYONISTLER Arasında olucak (dini değerlerine saldırarak cıkarılmalı ) sımdı Mescid-i aksa kapanırsa bu islam alemi için bir kaos cıkartmaz mı bızım ıcın en kutsal 3. yer burası
sadece bır dusunce sız ne dusunuyorsunuz