• 08-07-2020, 20:02:58
    #1
    Merhaba , tek ürün satış sitemde hangi sanal posu kullanmalıyım ? Ürün 20 TL tek fiyat , bundan dolayı sadece yüzdeli bir komisyon olması daha iyi olur yani sipariş başı %3 + 0.40 TL gibi bir işlem ücreti olmaması tercihim.Yalnızca yüzdelik ücret kesmesi çok iyi olur.
    Woocommerce ile kolay entegrasyon yapabiliyor olması çok büyük bir artı.
    Mobil Ödeme sunması çok çok büyük bir artı daha olur.

    Sanal POS işlerine yabancı olduğum için destek istiyorum , kullanıp memnun kaldığınız sanal posları iletirseniz çok sevinirim.
    Yardımcı olan her mesaja destek babında +r10 vereceğim. Şimdiden teşekkür ederim.
  • 08-07-2020, 20:05:50
    #2
    off
    Üyeliği durduruldu
    weepay kullanıyorum memnunum . @weepay;
  • 08-07-2020, 20:09:30
    #3
    PayTR kullanabilirsiniz hocam.
  • 08-07-2020, 20:12:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Payhesap.com kullaniyorum . R10da konulari mevcut bakabilirsiniz.
    https://www.r10.net/webmoney-paypal-...gun-odeme.html
    Oranlari gayet uygun . Destek olarak ta gayet başarılı. Mobil odeme yok ama
  • 08-07-2020, 20:12:33
    #5
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PayTR kullanabilirsiniz hocam.
    Hocam paytr için yüzde 1 ve yüzde 3 diywn var hangisi geçerli şuan için
  • 08-07-2020, 20:13:58
    #6
    Merhaba Paytr kullanmanı öneririm kolayca entegrasyonu var hemde komisyon oranları gayet ideal yıllık aidat falan hiç bir ücret yok. Paytr için sitenizde tek ürün şekli satmanız yeterli olacaktır farklı ürünler satmamalısınız sitenizde çerezler , mesafeli satış ,iade koşulları, koşullar gibi sayfalar çalışır durumda olmalı site aktif olmalıdır.


    - Komisyon oranları sitede k ürünülere ve gelirinize göre değişir.


    - E-ticaret sitesi konusunda destek verebilirim , wordpress ve wocoommerce konusunda.
  • 08-07-2020, 20:14:48
    #7
    İyzico vardı
  • 08-07-2020, 20:17:48
    #8
    Faydalı bir soru olmus bende merak ediyorum
  • 08-07-2020, 21:18:26
    #9
    Konuya destek olanlara teşekkür ederim ancak hala bir sonuca varamadık, bilgisi olanlar paylaşım yaparsa memnun olurum