Konu
R10+ - Hangi Sanal POS'u Kullanmalıyım
08-07-2020, 20:12:33
#5
PubMed
ibocum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PayTR
kullanabilirsiniz hocam.
Hocam paytr için yüzde 1 ve yüzde 3 diywn var hangisi geçerli şuan için