• 04-07-2020, 11:28:54
    #1
    linkte görülebilecek park etme şeklidir.hiç mi erinmediniz bunları böyle milimetrelik park etmeye allah bilir ne kadar sürmüştür.. personellerin eline sağlık valla.


    https://www.instagram.com/p/CCGRF3DA...=1d1f18ftoc4h2
  • 04-07-2020, 11:34:41
    #2
    Bizde parkederdik, ama işler iyi çok şükür, araçlar yerlerinde durmuyor
  • 04-07-2020, 11:35:23
    #3
    Başak burçları zevkten ölüyor şuan
  • 04-07-2020, 11:36:52
    #4
    TheKhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde parkederdik, ama işler iyi çok şükür, araçlar yerlerinde durmuyor
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başak burçları zevkten ölüyor şuan
    aklımdaki soru nasıl parkettiler acaba metreyle ölçüp yere çizip o şekil mi yaptılar yoksa manuel şekilde göz kararıyla hem arabanın duruş açısı ve diğer arabayla aynı mesafede durması bu kadar aracın imkansız
  • 04-07-2020, 11:39:03
    #5
    sağ ön ve sol ön tekerleğin iza alacağı şerit çekmiş olabilirler, gerçekten çok nizamiler. Normal bir şekilde bu kadar nizami park etmek imkansız gibi geliyor bana
  • 04-07-2020, 11:40:01
    #6
    Firma kalitesini yine gösteriyor
  • 04-07-2020, 11:40:18
    #7
    hocam 2 firma içinde imaj dencek bir olay bu bence
    çünkü bir firma diğer firmaya 100lerce raba kiralıyor ve efsane bir reklam yapıyorlar bu şekilde bence
  • 04-07-2020, 11:54:43
    #8
    Abdi İbrahim'in mümessilleri için Skoda Scala'lar, Leon'ların yerine geldi yanlış hatırlamıyorsam 1800 adet idi.
    Edit: Scala'nın anlamı merdivenler demekmiş. Aracın modeliyle uyumlu olmuş fotoğraf
  • 04-07-2020, 11:59:40
    #9
    aksaraydan hiç geçmediniz sanırım mercedesin tır fabrikası