TheKhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde parkederdik, ama işler iyi çok şükür, araçlar yerlerinde durmuyor
Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başak burçları zevkten ölüyor şuan
aklımdaki soru nasıl parkettiler acaba metreyle ölçüp yere çizip o şekil mi yaptılar yoksa manuel şekilde göz kararıyla hem arabanın duruş açısı ve diğer arabayla aynı mesafede durması bu kadar aracın imkansız