Vay be 04.07.2007 sabahları dizisini izleyeceğim diye uyanırdım. Kaç yıl geçmiş. Öldüğüne üzüldüğüm nadir şarkıcılardan biri..
Allah rahmet eylesin.
https://www.youtube.com/watch?v=2jSMXR71d6c
Geceye Bir Barış Akarsu Müziği Bırak
4
●95
- 04-07-2020, 00:44:31
- 04-07-2020, 00:46:56
- 04-07-2020, 00:59:47Allah rahmet eylesin. Dizisi çıktığında alfonso karakterini çok sevmiştim uzun süre s harfini z olarak anlayıp nickimde kullanmıştım. Burada bile nickimde var. Anılar.
https://youtu.be/eNbT_3KfSO4