Konu
Geceye Bir Barış Akarsu Müziği Bırak
04-07-2020, 00:59:47
#4
alfonzofaruk
Allah rahmet eylesin. Dizisi çıktığında alfonso karakterini çok sevmiştim uzun süre s harfini z olarak anlayıp nickimde kullanmıştım. Burada bile nickimde var. Anılar.
https://youtu.be/eNbT_3KfSO4