Allah rahmet eylesin. Dizisi çıktığında alfonso karakterini çok sevmiştim uzun süre s harfini z olarak anlayıp nickimde kullanmıştım. Burada bile nickimde var. Anılar.


https://youtu.be/eNbT_3KfSO4