• 02-07-2020, 20:43:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, bugün arkadaşım pencereye bakmis kagit toplayan abiyi görmüş kitap okuyor. Belli ki epey yorulmuş ve gölge bir yer bulunca kitabına sarilmis.. Demem o ki herkes esit şartlarda doğmuyor. Elimdeki imkanlari hatirlatan, şükrettiren bir fotograf acikcasi ve bir cok ders cikartilabilir. Sizinle paylasmak istedim.
    Fotograf için;



    https://twitter.com/Tomamafake/statu...563832322?s=19
  • 02-07-2020, 20:46:14
    #2
    Her insan eşit şartlarda doğar. Elinden alınan ise özgürlüğüdür, yine başka bir insan tarafından!
    • xcyber
    • dev
    • MaiHes
    xcyber, dev, MaiHes ve 1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    4 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-07-2020, 20:47:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her insan eşit şartlarda doğar. Elinden alınan ise özgürlüğüdür, yine başka bir insan tarafından!
    Kesinlikle katılıyorum. Harikasiniz..