Merhabalar, bugün arkadaşım pencereye bakmis kagit toplayan abiyi görmüş kitap okuyor. Belli ki epey yorulmuş ve gölge bir yer bulunca kitabına sarilmis.. Demem o ki herkes esit şartlarda doğmuyor. Elimdeki imkanlari hatirlatan, şükrettiren bir fotograf acikcasi ve bir cok ders cikartilabilir. Sizinle paylasmak istedim.
Fotograf için;



https://twitter.com/Tomamafake/statu...563832322?s=19