• 01-07-2020, 07:31:31
    #10
    Boyle kansiz birinin yaptigi apartmanda oturulmaz.
  • 01-07-2020, 07:39:52
    #11
    Öncelikle geçmiş olsun. Belediye trafından bir yardım beklemeyin. Imardaki iskan ekibi projeye bakıp binanın iskanını vermeyecektir.
  • 01-07-2020, 08:32:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Proje incelenir . Eğer hata varsa dediğiniz gibi 1+1 çevrilme ihtimali var. İnşallah tapuda 3+1 yapıyordur.
  • 01-07-2020, 15:54:12
    #13
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü ******** var piyasada dikkat etmek lazım. Geçmiş olsun Ali gerçi arkadaşının başına gelmiş.
    Eyvallah abi.
    Grafikyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyle kansiz birinin yaptigi apartmanda oturulmaz.
    Doğru diyorsunuz. Satsan satılmazda. Yapacak bir şey yok. Avukat ile görüşmüşler ve avukat tutmuşlar. İnşallah bir çözümü vardır.
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Belediye trafından bir yardım beklemeyin. Imardaki iskan ekibi projeye bakıp binanın iskanını vermeyecektir.
    Teşekkürler hocam. Peki bu gibi durumlar nasıl çözüme kavuşturuluyor. Yani illaki bir çözümü vardır. Sonuçta bu insanlar para vermiş, tapusunu almış. Belediye, veya başka bir kurum bunun için bir çözüm sunması gerekir diye düşünüyorum. Dolandırılmışlar, banane dermiş gibi olmaz umarım.
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje incelenir . Eğer hata varsa dediğiniz gibi 1+1 çevrilme ihtimali var. İnşallah tapuda 3+1 yapıyordur.
    Yok hocam, tapularda dairelerin oda sayısı yazmıyormuş. Zaten bundan dolayı işleri kolaylaşıyor bu dolandırıcıların. Tapuda toplam metrekareye göre, sana düşen payı mülkiyet veriyorlarmış.
  • 01-07-2020, 16:07:23
    #14
    BalabanTURK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah abi.

    Doğru diyorsunuz. Satsan satılmazda. Yapacak bir şey yok. Avukat ile görüşmüşler ve avukat tutmuşlar. İnşallah bir çözümü vardır.

    Teşekkürler hocam. Peki bu gibi durumlar nasıl çözüme kavuşturuluyor. Yani illaki bir çözümü vardır. Sonuçta bu insanlar para vermiş, tapusunu almış. Belediye, veya başka bir kurum bunun için bir çözüm sunması gerekir diye düşünüyorum. Dolandırılmışlar, banane dermiş gibi olmaz umarım.

    Yok hocam, tapularda dairelerin oda sayısı yazmıyormuş. Zaten bundan dolayı işleri kolaylaşıyor bu dolandırıcıların. Tapuda toplam metrekareye göre, sana düşen payı mülkiyet veriyorlarmış.
    Belediye tarafında çözebilmeniz için tekrar yapı ruhsatı alarak tüm projeleri baştan çizdirmeniz gerekir. Noterde satış sırasında yapılan sözleşmede 3+1 yazıyorsa mahkemeye giderek paranızı geri almayı deneyebilirsiniz.

    Belediyeden gelen iskan ekibi 1+1 projelendirilmiş bir yapıyı 3+1 olarak görürse iskan vermecektir. Islak zemin değişikliklerinde bile iskan verilmeyebilirken bu durumda iskan almanız imkansız gibi birşey.