3+1 Diye Alınan Daire 1+1 Çıktı
13
●696
- 01-07-2020, 15:54:12Eyvallah abi.ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsunuz. Satsan satılmazda. Yapacak bir şey yok. Avukat ile görüşmüşler ve avukat tutmuşlar. İnşallah bir çözümü vardır.Grafikyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam. Peki bu gibi durumlar nasıl çözüme kavuşturuluyor. Yani illaki bir çözümü vardır. Sonuçta bu insanlar para vermiş, tapusunu almış. Belediye, veya başka bir kurum bunun için bir çözüm sunması gerekir diye düşünüyorum. Dolandırılmışlar, banane dermiş gibi olmaz umarım.Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam, tapularda dairelerin oda sayısı yazmıyormuş. Zaten bundan dolayı işleri kolaylaşıyor bu dolandırıcıların. Tapuda toplam metrekareye göre, sana düşen payı mülkiyet veriyorlarmış.JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-07-2020, 16:07:23Belediye tarafında çözebilmeniz için tekrar yapı ruhsatı alarak tüm projeleri baştan çizdirmeniz gerekir. Noterde satış sırasında yapılan sözleşmede 3+1 yazıyorsa mahkemeye giderek paranızı geri almayı deneyebilirsiniz.BalabanTURK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediyeden gelen iskan ekibi 1+1 projelendirilmiş bir yapıyı 3+1 olarak görürse iskan vermecektir. Islak zemin değişikliklerinde bile iskan verilmeyebilirken bu durumda iskan almanız imkansız gibi birşey.