
Bilmiyorum benim mi problemim ancak forumda bunun ile ilgili bir kurala rastlamadım ancak şunu dersem, bunu dersem gibi konularda yorum yazdıktan sonra yanlış anlaşılma sonucu ticaret'de 2.plana atılırım korkusu.Bilmiyorum forumda tam olarak kitle nasıl ne tepki veriyor görmedim ancak gerçekten sadece forum olarak değil ülke olarak bu durum ticaret,sosyal,okul,iş... Her alanda kişiyi arka plana aran özellik maalesef

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?
Bu sorunu normal hayatında yaşayan forumda bu konulardan konuşmaktan çekinen kişiler var mı ?
Gerçekten merak ediyorum, keşke konuşarak tartışma şansımız olsa daha samimi ortam olur düşüncesindeyim

----------------------------------------------------------------------------
Webmaster formunda bu konu saçma biliyorum ancak eğer bunu din, X, Y, Z olarak tartışma içerisine girseydik.Ben sadece ticaret kısmında insanların toplum ve sanalda gördüğü sıkıntıdan bahsettim
Burasıda aynı şekilde.