Günlük yaşantımızda zaten çokça bunları tartışıyoruz.Bazen R10 benim için kaçış noktası oluyor.Burada da bu tür tartışmalara girersek içinden çıkamayız.O yüzden bu tür konuların en azından R10.net'te tartışılmaması taraftarıyım.