• 30-06-2020, 13:50:46
    #19
    3 yıldır papağan besliyorum çok koyar geçmiş olsun ya
  • 30-06-2020, 13:52:49
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok üzücü bi durum, benimde kuşlarımdan anne kuş yavrusunu gagalayıp öldürdü. Evde iki gün yas tutuldu ağlayan feryat eden mi katil kuşu bıçakla kovalayan mı dersin bağlandıktan sonra kayıp çok acı bi durum...
  • 30-06-2020, 14:10:14
    #21
    Evcil hayvan besleyen olarak durumu daha iyi anlayacaktır gerçekten insan üzülüyor geçmiş olsun
  • 30-06-2020, 17:06:32
    #22
    Benimde albino sultan papağanım hastalandı, gece 03:00 de tam gaz hayvan hastanesine götürdüm fakat yapılan işlemlere rağmen ellerimde ölmüştü. 1 hafta alışamadım bu duruma. Şimdi yeni white face sultanım var o da çok tatlı, oyuncu felan fakat maalesef eski albinomu halen bi türlü unutamıyorum. Ailemden birini kaybettim. Şimdi yeni sultanımın üzerine daha çok titriyorum. Yemeğini, kakasını ve hareketlerini günlük takip ediyorum hastalanmasın diye.
  • 30-06-2020, 20:57:30
    #23
    Çok üzücü bir durum, başın sağolsun hocam.
  • 30-06-2020, 21:04:09
    #24
    Başınız sağolsun hocam bilirim o acıyı.
  • 30-06-2020, 21:29:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Başınız sağolsun.
  • 30-06-2020, 21:51:21
    #26
    evcil hayvanın ölmesi okadar zor birşeyki,benimde kedim öldü geçen sene inanırmısınız hayatımda hiç ağlamadığım kadar ağladım başınız sağolsun hocam
  • 01-07-2020, 01:34:21
    #27
    Çok üzüldüm geçmiş olsun, benim de 2 tane muhabbet kuşum var