Benimde albino sultan papağanım hastalandı, gece 03:00 de tam gaz hayvan hastanesine götürdüm fakat yapılan işlemlere rağmen ellerimde ölmüştü. 1 hafta alışamadım bu duruma. Şimdi yeni white face sultanım var o da çok tatlı, oyuncu felan fakat maalesef eski albinomu halen bi türlü unutamıyorum. Ailemden birini kaybettim. Şimdi yeni sultanımın üzerine daha çok titriyorum. Yemeğini, kakasını ve hareketlerini günlük takip ediyorum hastalanmasın diye.