Şikayet Konuları - R10 yeni özellik - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şikayet Konuları - R10 yeni özellik
5
●
345
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şikayet Konuları - R10 yeni özellik
28-06-2020, 19:42:46
#1
Ucube
Yeni mi bilmiyorum ama ben ilk defa gördüm birinin profiline girdiğinizde Diğer'de
Şikayet Konuları
adında bir yer açılmış
Kişi adına açılmış şikayet konuları yer alıyor
Rastgele baktığım bir hocamıza açılmış şikayetler mesela
Bkz ;
28-06-2020, 19:43:43
#2
oquzhane
mobilden gözükmüyor sanırım
28-06-2020, 19:43:46
#3
Lederheld
Kısa bir süre önce geldi
şikayet konusu açarken hazır şablon ve etiketli olanlar dışında yorum yapamama özelliği ile birlikte geldi.
28-06-2020, 19:45:15
#4
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
https://www.r10.net/off-topic/2407889-r10-yeni-ozellik-adiniza-acilan-sikayet-konulari.html
28-06-2020, 19:46:25
#5
hk0nline
Kısa bi süre önce yeni geldi hocam bence güzel bi iş olmuş 😊
28-06-2020, 19:48:24
#6
firatmedya
harika bir özellik
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler