• 28-06-2020, 14:18:47
    #1
    Merhabalar eski konu tasarımım yetersiz ve gereksiz şekilde ciddi olduğunu fark ettim ve böyle bir tasarım ortaya çıkardım sizce nasıl olmuş ?
    KONUMU GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN görenler lütfen bir yorumu eksik etmeyin
  • 28-06-2020, 14:20:16
    #2
    Gayet başarılı, tebrikler.
  • 28-06-2020, 14:20:37
    #3
    Tamam eyvallah yorumlayalım ama buraya acil gir deyip buradan da konuya yönlendirmeniz ne bileyim. Hayırlı olsun. Başarılar. 👍🏻
  • 28-06-2020, 14:20:55
    #4
    Onurrzx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı, tebrikler.
    teşekkür ederim



    dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam eyvallah yorumlayalım ama buraya acil gir deyip buradan da konuya yönlendirmeniz ne bileyim. Hayırlı olsun. Başarılar. 👍🏻
    dediğiniz konuya yönlendirme olayını buraya aynı tasarımı atsaydım şikayet yiyip gönderim kaldırılcaktı (bir kere nasıl oldu diye attığımda tek konu üzerinden ilerleyin diye uyarı yedim) o yüzden attım yoksa müşteri çekme gibi herhangi bir amacım yok teşekkür ederim
  • 28-06-2020, 14:23:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mobil veriden girenler için elveda... 2.048x12.881 px 3.6mb
  • 28-06-2020, 14:23:51
    #6
    Güzel olmuş fakat üst kısım boğmuş tasarımı.
    IG Gönderi şablonu lazım. Fiyatta bir şeyler olursa bi pm atayım
  • 28-06-2020, 14:24:32
    #7
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil veriden girenler için elveda... 2.048x12.881 px 3.6mb
    maalesef o konuda ciddi sorunlarım var herhangi bir çözümü varsa yardımcı olabilir misiniz ? geçen seferki tasarımımda 4 mb tı onunda sorun yarattığını söylemişlerdi
  • 28-06-2020, 14:25:30
    #8
    Gayet güzel olmuş hocam emeğinize sağlık ancak aşağıdaki resimde görünen kare kısımların çerçeveleri farklı renk olursa daha iyi olur gibi çünkü birbirine karişik görünüyor kırmızı yoğun kullanıldığı için



    Birde hocam bilgi verilen ve daha sonra yaptığınız işlerin yer aldığı alanın arasını biraz daha aralayabilirseniz yaptığınız çalışmalar daha hoş durur

    Tekrardan elinize ve emeğinize sağlık. Logoları çok beğendim
  • 28-06-2020, 14:27:15
    #9
    itfaiyeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel olmuş hocam emeğinize sağlık ancak aşağıdaki resimde görünen kare kısımların çerçeveleri farklı renk olursa daha iyi olur gibi çünkü birbirine karişik görünüyor kırmızı yoğun kullanıldığı için



    Birde hocambilgi verilen ve daha sonra yaptığınız işlerin yer aldığı alanın aradı biraz daha aralayabilirseniz yaptığınız çalışmalar daha hoş duruyor

    Tekrardan elinize ve emeğinize sağlık. Logoları çok beğendim
    yorumunuz için çok teşekkür ederim öncelikle o kısmı bende sonradan fark ettim uyum sağlayayım derken batırmışım biraz en kısa zamanda düzelteceğim dediklerinizi dikkate alarak tekrardan teşekkür ederim yorumunuz için