itfaiyeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel olmuş hocam emeğinize sağlık ancak aşağıdaki resimde görünen kare kısımların çerçeveleri farklı renk olursa daha iyi olur gibi çünkü birbirine karişik görünüyor kırmızı yoğun kullanıldığı için



Birde hocambilgi verilen ve daha sonra yaptığınız işlerin yer aldığı alanın aradı biraz daha aralayabilirseniz yaptığınız çalışmalar daha hoş duruyor

Tekrardan elinize ve emeğinize sağlık. Logoları çok beğendim
yorumunuz için çok teşekkür ederim öncelikle o kısmı bende sonradan fark ettim uyum sağlayayım derken batırmışım biraz en kısa zamanda düzelteceğim dediklerinizi dikkate alarak tekrardan teşekkür ederim yorumunuz için