• 25-06-2020, 04:45:53
    #19
    Lisans almış kişi bilgilerine nasil ulaşabilirim
    Dronelazim.com de projelendirmek istiyorum da
  • 25-06-2020, 08:14:40
    #20
    Cevaplar yanlış mı?
  • 25-06-2020, 11:06:22
    #21
    Bir aydır onayda benim.
  • 25-06-2020, 11:09:28
    #22
    2-3 aydır onay bekliyok.
  • 25-06-2020, 11:14:38
    #23
    Ben yıl önce almıştım yine ücretsizdi, hiçbir zaman ücretli olmadı diye biliyorum ben...
  • 25-06-2020, 18:40:19
    #24
    Daha önce burada paylaşılmıştı. 1 aydır onayda https://www.r10.net/off-topic/235251...tsiz-alin.html
  • 29-06-2020, 10:28:59
    #25
  • 16-02-2022, 21:34:15
    #26
    lisanslar saglanmıs galiba konu actıgımda alım yapıp özelden yazan arkadaslar vardır bi teşekkürü cok görmezlerse sevinirim