• 24-06-2020, 21:48:37
    #10
    Birde 1 ay geçti onaylasalar iyi olacak ama hala beklemede
  • 24-06-2020, 21:48:44
    #11
  • 24-06-2020, 21:49:23
    #12
    kayit olup alabilirsiniz ücretsiz oldugunu gördüm sizlerle paylaşmak istedim.
    Sitede ücrete tabi vs yazmıyor şuanlık.
  • 24-06-2020, 21:55:01
    #13
    Teşekkürler
  • 24-06-2020, 22:08:39
    #14
  • 24-06-2020, 22:25:38
    #15
    500 gr altındaysa cihazınız kayıt zorunluluğu yok
  • 24-06-2020, 22:27:24
    #16
    yaptım bende bakalım bir gün işe yarar
  • 24-06-2020, 22:56:58
    #17
    Bir aydan fazla oldu halen onayda benim başvuru
  • 24-06-2020, 23:29:37
    #18
    Soruların yerleri değişmiyor mu