• 25-06-2020, 01:28:32
    #19
    2008 clio 3 e 82 bin yazmış adam, düşünebiliyor musunuz?
  • 25-06-2020, 01:33:52
    #20
    Aslinda bence ulke ekonomisinin geldigi noktayi en gercekci gosteren arac fiyatlari. Su anda dovizde ki baskilama ve bir cok urun bu gercegi ortuyor gibi sanki.
  • 25-06-2020, 01:43:06
    #21
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...35181751/detay

    piyasayı yükselten arkadaşlar bu ilandakiler malesef.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...34441526/detay

    Bu ilanı gördüm daha da şok oldum
  • 25-06-2020, 01:43:27
    #22
    5 sene önce 22.500 TL'ye aldığımız passat şuan 40-45 civarı yazılmış sahibindende. 100.000 km yaptık ve araba %100 değerlenmiş Bu sadece bizim ülkemizde var zaten.
  • 25-06-2020, 08:02:56
    #23
    Eski arabaların tek değerlendiği ülke welcome to turkey..
  • 25-06-2020, 08:48:26
    #24
    2017 de sıfır km 94 bine satın aldığım passat aracım şuan doğuş oto da 289 bin tl e satılıyorsa ben bu aracı ne kadardan satacağım ? Hani 2. el piyasaları uçmuş suç 2. el araç satanlarda devlete suç atmayan kullanıcılar var ya merak ediyorum. Doğuş otodan 94 bin e 0 km aldığım passat aracım sadece 3 yıl geçmesine rağmen 290 bin tl e çıkmış 0 fiyatı bana 2. eli ne kadardan satmam gerekiyor lütfen fiyatını verin bakalım ki ilana koyunca suçlu olmayayım.
  • 25-06-2020, 08:55:07
    #25
    Satılmayan araç yoktur derlerdi inanmazdım. Son 1-2 yıldır inanmaya başladım sadece pazarlamasını yapmasını bileceksin bizim insanımız eşşeği boyar at diye satar
  • 25-06-2020, 10:23:36
    #26
    yahu müabrekler 0 araclara kzmayı bırakıp 2.ele kızma işine bir anlam veremiyorum.

    bu aracın 0 ı olmus 150 bin yani vergisiz 70 bin vergili 150 sen kalkmıs 2. ele kızıyorsun .

    ne zaman ki 0 arac piyassasına itiraz edersek o zaman işler değişir
  • 25-06-2020, 11:09:11
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Korkunç derecede fiyatlar saçma olanı ölümüne alıyor ve ölümüne fiyat yükseliyor. Hazirandan sonra %10 zam daha geliyor.