yahu müabrekler 0 araclara kzmayı bırakıp 2.ele kızma işine bir anlam veremiyorum.

bu aracın 0 ı olmus 150 bin yani vergisiz 70 bin vergili 150 sen kalkmıs 2. ele kızıyorsun .

ne zaman ki 0 arac piyassasına itiraz edersek o zaman işler değişir