2017 de sıfır km 94 bine satın aldığım passat aracım şuan doğuş oto da 289 bin tl e satılıyorsa ben bu aracı ne kadardan satacağım ? Hani 2. el piyasaları uçmuş suç 2. el araç satanlarda devlete suç atmayan kullanıcılar var ya merak ediyorum. Doğuş otodan 94 bin e 0 km aldığım passat aracım sadece 3 yıl geçmesine rağmen 290 bin tl e çıkmış 0 fiyatı bana 2. eli ne kadardan satmam gerekiyor lütfen fiyatını verin bakalım ki ilana koyunca suçlu olmayayım.