• 23-06-2020, 15:14:22
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ne garip bir sene bu akıl sır ermiyor. 6. ayda (pardon 7.olmak üzere) hava bir türlü düzelmedi. Önceki seneler kavrulur, asfaltta yumurta pişirilen haberler izlerdik..
    Bu aya kadarki felaketleri de saymıyorum...

    Not: Asıl felaketler 7. ay sonrası gelecek gibi bir korkum var..Öyle böyle değil.. İnşallah yanılıyorumdur...
    Azer Bülbül'e Allah'tan rahmet dilerim. Severek dinlediğim biri..

  • 23-06-2020, 15:17:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayatım boyunca hiç yılbaşı kutlamadım.
    Bu sene yıl başını 3 gün önceden başlayacağım kutlamaya uyku dahi uyumayacağım !
    Yeter ki düzelsin herşey bunedir yahu
  • 23-06-2020, 15:19:58
    #3
    yılbaşı yerine dua edelim Allah bizlere acısın rahmet yağmurlarını afatsız versin
  • 23-06-2020, 15:25:25
    #4
    Daha yeni başladı Yaklaşıyor Yaklaşmakta olan
  • 23-06-2020, 15:43:19
    #5
    Daha bunlar birşey değil...
  • 23-06-2020, 15:45:23
    #6
    Gelen gideni aratmasın da...