Ne garip bir sene bu akıl sır ermiyor. 6. ayda (pardon 7.olmak üzere) hava bir türlü düzelmedi. Önceki seneler kavrulur, asfaltta yumurta pişirilen haberler izlerdik..
Bu aya kadarki felaketleri de saymıyorum...
Not: Asıl felaketler 7. ay sonrası gelecek gibi bir korkum var..Öyle böyle değil.. İnşallah yanılıyorumdur...
Azer Bülbül'e Allah'tan rahmet dilerim. Severek dinlediğim biri..