Merhaba arkadaşlar monster sürücü usbsini taktım ama autorun a tıklanmıyor
https://prnt.sc/t3gzvk
https://prnt.sc/t3h0v8 bu şekilde gözüküyor açılmıyor ne yapmalıyım acaba?
laptop sürücüleri kuramadım anlayanlar bakabilirmi lütfen?
14
●137
- 20-06-2020, 23:20:22Yanlış bilmiyorsam ss lerden anladığım kadarıyla eksik dosya var. Tıkladığınız .ico (fav)icon simgesi. 1 adet setup .exe dosyası olması gerekiyordu
- 20-06-2020, 23:21:54Üyeliği durdurulduhttps://prnt.sc/t3h3i7 öyle bir seçenek göremedim ama ?blogtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle