• 20-06-2020, 23:17:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar monster sürücü usbsini taktım ama autorun a tıklanmıyor
    https://prnt.sc/t3gzvk
    https://prnt.sc/t3h0v8 bu şekilde gözüküyor açılmıyor ne yapmalıyım acaba?
  • 20-06-2020, 23:20:14
    #2
    Chipsetten baslayip sirayla klasor icindeki setuplari calistirarak kurabilirsiniz.
    Aygit yoneticisinde kurulmayan kalirsa yazarsaniz ona gore yardimci olurum.
  • 20-06-2020, 23:20:22
    #3
    Yanlış bilmiyorsam ss lerden anladığım kadarıyla eksik dosya var. Tıkladığınız .ico (fav)icon simgesi. 1 adet setup .exe dosyası olması gerekiyordu
  • 20-06-2020, 23:20:52
    #4
    bilgisayarım kısmında usb ye sağ tıklayıp autorunu çalıştırmaya denedinizmi hocam.
  • 20-06-2020, 23:21:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teker teker kurmanız lazım
  • 20-06-2020, 23:21:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    blogtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayarım kısmında usb ye sağ tıklayıp autorunu çalıştırmaya denedinizmi hocam.
    https://prnt.sc/t3h3i7 öyle bir seçenek göremedim ama ?
  • 20-06-2020, 23:22:17
    #7
    icon dosyasını açmaya çalışıyorsunuz. Klasorlerin icinde exe bat yada msi uzantılı dosyalar olacaktır. Ordan kurulum yapabilirsiniz.
  • 20-06-2020, 23:22:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    direkt aygıt yöneticisinden hepsini klasör seçerek kursan daha mantıklı ekran kartı dışında
  • 20-06-2020, 23:26:00
    #9
    @kadmandu; hocamızın dediği gibi yapmayı deneyin hocam.