Merhaba arkadaşlar monster sürücü usbsini taktım ama autorun a tıklanmıyor
https://prnt.sc/t3gzvk
https://prnt.sc/t3h0v8 bu şekilde gözüküyor açılmıyor ne yapmalıyım acaba?