• 18-06-2020, 04:33:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kalbini kırdığım kim varsa hakkını helal etsin . Benden bu kadar arkadaşlar daha fazla olmuyor yapamıyorum . Bu saate kadar nasıl bekledim bilmiyorum , artık bu yorgun bitkin hayatıma bir son vermek istiyorum 2-3 gündür uykusuzum daha fazla uykusuz kalamiyorum . Ben uyumaya gidiyorum Allah'a emanet olun hayırlı sabahlar.
  • 18-06-2020, 04:33:55
    #2
    Komik
  • 18-06-2020, 04:34:08
    #3
    tamam
  • 18-06-2020, 04:34:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik
    Jilet abiniz uykuyu sevmezdi ben severim .
  • 18-06-2020, 04:35:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    2 aylık üyeliğine rağmen fazla dikkat çekiyorsun. Diggatli ol
  • 18-06-2020, 04:35:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yazıyı okuyunca dedim ki "herhalde intihar falan edecek" forum kirliliğinden başka birşey değil.
    Ne diyelim yani Allah rahatlık versin
  • 18-06-2020, 04:36:21
    #7
    iyi uykular sana. Yüklenmeyi adam bu saate normal
  • 18-06-2020, 04:36:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 aylık üyeliğine rağmen fazla dikkat çekiyorsun. Diggatli ol

    dobarlan biragma gendini
  • 18-06-2020, 04:37:23
    #9
    ölüyon mu