Beyler Hepiniz Allah'a Emanetsiniz Benden Bu Kadar - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beyler Hepiniz Allah'a Emanetsiniz Benden Bu Kadar
22
●
992
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Beyler Hepiniz Allah'a Emanetsiniz Benden Bu Kadar
1
2
3
18-06-2020, 07:27:18
#19
Deepspace
Selam söyle
18-06-2020, 07:29:24
#20
Dereck
Dedim gene bir r10 a veda mesajı geliyor
18-06-2020, 07:48:50
#21
onuraysu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sonra oturdum dedim ki kaybolan bi kaç saniyemi geri nasıl alabilirim
18-06-2020, 08:17:52
#22
RoxiRox
Ne kadar çok boş zamanınız var.
18-06-2020, 08:18:53
#23
_ottomanempire_
Şahsı yönetim 2 ay tatile göndersin bence. Bu yorgunlukla, zaten kafası çalışmaz.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler