• 18-06-2020, 07:27:18
    #19
    Selam söyle
  • 18-06-2020, 07:29:24
    #20
    Dedim gene bir r10 a veda mesajı geliyor
  • 18-06-2020, 07:48:50
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonra oturdum dedim ki kaybolan bi kaç saniyemi geri nasıl alabilirim
  • 18-06-2020, 08:17:52
    #22
    Ne kadar çok boş zamanınız var.
  • 18-06-2020, 08:18:53
    #23
    Şahsı yönetim 2 ay tatile göndersin bence. Bu yorgunlukla, zaten kafası çalışmaz.