• 17-06-2020, 03:45:18
    #1
    Selamlar,

    Bugün Kayseri de içtim ikincisi bedavaydı. Şubelerinize sorabilirsiniz.

    Kaynak
  • 17-06-2020, 03:46:08
    #2
    0,50 kuruş farkla corona alır mıydınız ?
  • 17-06-2020, 03:48:52
    #3
    Denedim çalışıyor +reppppppp




    gerçekten doğru bu arada bedava kampanyasından yararlandık.
  • 17-06-2020, 03:52:28
    #4
    elinde kalan tarihi geçecek olan malı eritiyor adamlar madem 1 alan bir bedava ise bu işte kar nerde batı batacaklar zaten ellerindeki tarihi gececek malı sıfırlıyorlar



    süt al türk kahvesi al evde sütlü kahveni için daha iyidir
  • 17-06-2020, 04:22:16
    #5
    redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde kalan tarihi geçecek olan malı eritiyor adamlar madem 1 alan bir bedava ise bu işte kar nerde batı batacaklar zaten ellerindeki tarihi gececek malı sıfırlıyorlar




    süt al türk kahvesi al evde sütlü kahveni için daha iyidir
    2016'dan bu yana 20'nin altında, 2015'te ise 19 milyar dolar gelir elde etmiş şirket yıllık bazda, batmayacak
  • 17-06-2020, 04:28:03
    #6
    Kim ne derse desin kahveleri fel fena güzeldir. Bugün üşengeçlik edip gidemedim yarın saatlerce ordayım. Ek olarak fiyatları gayet uygun diğer cafelerdeki kahvelere kıyasla..
  • 17-06-2020, 04:31:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde kalan tarihi geçecek olan malı eritiyor adamlar madem 1 alan bir bedava ise bu işte kar nerde batı batacaklar zaten ellerindeki tarihi gececek malı sıfırlıyorlar




    süt al türk kahvesi al evde sütlü kahveni için daha iyidir
    3 tllik malzeme ile üstüne ismini yazdığı bardakta 15tlye veriyor sana bu arada ben de gidip alıyorum batmaz yatmaz starbucks
  • 17-06-2020, 04:37:30
    #8
    redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde kalan tarihi geçecek olan malı eritiyor adamlar madem 1 alan bir bedava ise bu işte kar nerde batı batacaklar zaten ellerindeki tarihi gececek malı sıfırlıyorlar




    süt al türk kahvesi al evde sütlü kahveni için daha iyidir
    Batar mı hocam bunlar, batmaz. Bunların arkasında batılı hökümetler var
  • 17-06-2020, 04:43:24
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet uzun zamandır olan şey buralara yeni mi geldi bilmiyorum ama hayrettinin kanalında sınırları zorladığı bir videosu vardı