redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinde kalan tarihi geçecek olan malı eritiyor adamlar madem 1 alan bir bedava ise bu işte kar nerde batı batacaklar zaten ellerindeki tarihi gececek malı sıfırlıyorlar




süt al türk kahvesi al evde sütlü kahveni için daha iyidir
3 tllik malzeme ile üstüne ismini yazdığı bardakta 15tlye veriyor sana bu arada ben de gidip alıyorum batmaz yatmaz starbucks