• 16-06-2020, 15:05:13
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bulunduğum bölgede yeraltı çöp konteynırları olduğundan sokakta yaşayan dostlarımız yemek konusunda zorluk yaşıyorlar.

    Çöpün kenarlarına da pek bir şey bırakılmıyor. Bırakılsa dahi o bölgenin belli kedileri yararlanıyor. Malum onlarında arasında bölge çizgileri mevcut.

    Biraz uzakta olan boş araziye aldığım Enjoy Kedi mamasını döküyorum. MAŞALLAH, kedi, karga ve martılar ortalama 30 dakika içerisinde bitiriyorlar. -Bölgede köpek bulunmuyor-

    Not: Dostlarımız bu mamayı inanılmaz seviyorlar. (Almadan önce veteriner hekim olan arkadaşımdan tavsiye almıştım. O, iki üç çeşit farklı mama denemiş. En iyi randımanı bu mamada alınca bende denedim ve çok sevdiler.)

    Bu ay biraz maddi konularda problem yaşadığımdan ve mamam çok azaldığından r10 ailesinden yardım istiyorum.

    Yardımı para olarak değil trendyol, hepsiburada, n11 gibi yerlerden adres bilgimi vererek tarafıma gönderim yapılırsa, çok daha memnun olurum.

    Google: Enjoy 15Kg Kedi maması yazılırsa bir sürü sonuç çıkmaktadır.

    Not: Evde dostlarımızdan herhangi birini beslememekteyim. Tüm mama dostlarımıza gitmektedir.







  • 19-06-2020, 21:57:55
    #2
    Forumda çok fazla mesaj gördüm. 3 kişi doyuracağım, yardım edeceğim, fatura ödeyeceğim. Yaptığınız iylikler için ALLAH razı olsun.

    Bu dostlarımızında ihtiyaçları var. 2-3 kilo civarı kaldı. Hepten aç kalmamaları için iki günde bir vermek durumda kalıyorum.

    Çok fazla geliyorsa, off-topic moderatör arkadaştan rica ederiz. Hesap bilgisini verir. 3-5 demeden birleştiririz.