Forumda çok fazla mesaj gördüm. 3 kişi doyuracağım, yardım edeceğim, fatura ödeyeceğim. Yaptığınız iylikler için ALLAH razı olsun.

Bu dostlarımızında ihtiyaçları var. 2-3 kilo civarı kaldı. Hepten aç kalmamaları için iki günde bir vermek durumda kalıyorum.

Çok fazla geliyorsa, off-topic moderatör arkadaştan rica ederiz. Hesap bilgisini verir. 3-5 demeden birleştiririz.