• 16-06-2020, 13:32:28
    #1
    Selamlar, bayramdan önce 2 adet mobilya sipariş verdim neyse ürünler aynı mağazadan tek paket halinde gönderilmesi gerekiyor kargoyada öyle verilmiş 2 adet kargoya verildi diye. Bana gelen kargoda sadece 1 ürün vardı ve trendyol sitesinde 2side teslim edildi olarak görünüyor. Müşteri hizmetlerine söyledim ilgileniyoruz diyorlar 10 gündür hiç bir gelişme yok 14 gün iade süresinede az kaldı ne yapmalıyım ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim ne önerirsiniz ?
  • 16-06-2020, 13:35:14
    #2
    Trendyol bu aralar çok sıkıntılı hocam kargo süreleri çok uzun siparişleri yetistiremiyorlar korona malum

    Sorununuz çözümlenemez ise şikayet var a yazın daha çabuk ilgilenirler
  • 16-06-2020, 13:46:20
    #3
    Trendyoldan 1 kere alisveris yaptim 40 takla attilar 2 urun icin ondan sonra tövbe hatta buradada paylaşmıştım trendyol tavsiye etmem
  • 16-06-2020, 13:49:45
    #4
    Banada satıcı kırık televizyon yolladı, trendyol hiç yardımcı olmadı adamlarda kabul etmedi hakem heyetine verdim. Bakalım sonuç ne olacak.



    Sen satıcı ile irtibata geçtinmi
  • 16-06-2020, 14:18:58
    #5
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada satıcı kırık televizyon yolladı, trendyol hiç yardımcı olmadı adamlarda kabul etmedi hakem heyetine verdim. Bakalım sonuç ne olacak.


    Sen satıcı ile irtibata geçtinmi
    Satıcı ile iletişime geçtim eveleyip geveliyorlar trendyol bildirmeniz falan filan sinir olmak istemedim yüzüne kapattım.
  • 16-06-2020, 14:20:49
    #6
    OKirala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyoldan 1 kere alisveris yaptim 40 takla attilar 2 urun icin ondan sonra tövbe hatta buradada paylaşmıştım trendyol tavsiye etmem
    Son 1 senede trendyol'dan yaptığım alışveriş tutarı 20K bulmuştur.
    Televizyonu, bilgisayarı, masayı, mobilya gereçlerini, hırdavatı, kıyafeti, ayakkabıyı her şeyi oradan aldım.
    Bence pazaryerleri arasında en iyisi burası gibi.
  • 16-06-2020, 14:41:21
    #7
    1- Trendyol
    2- Hepsiburada

    Bu ikisinden alışveriş yapılmaz. N11 ve GG aldığım hiç bir üründe sorun yaşamadım.