Selamlar, bayramdan önce 2 adet mobilya sipariş verdim neyse ürünler aynı mağazadan tek paket halinde gönderilmesi gerekiyor kargoyada öyle verilmiş 2 adet kargoya verildi diye. Bana gelen kargoda sadece 1 ürün vardı ve trendyol sitesinde 2side teslim edildi olarak görünüyor. Müşteri hizmetlerine söyledim ilgileniyoruz diyorlar 10 gündür hiç bir gelişme yok 14 gün iade süresinede az kaldı ne yapmalıyım ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim ne önerirsiniz ?