Yaklaşık olarak 10 yıla yakındır profesyonel olarak maket yapmaktayım. Güzel bir hobi arayanlar için yapmış olduğum bir kaç modeli paylaşayım. takip etmek isterseniz ig: @sahteseytan
3d yazıcı ile basılıp satılır aslında hocam ilgi alanınsa ticaretine de girişebilirsin
3d olarak basılsa çok tesviye gerekir bu ölçekler çok küçük parçalardan oluşuyor bir makette bazen 300-500 arası parça var astarıyüzünde pahalı olur sanki
Hocam biran kendiniz yapıyorsunuz zannettim, ama yinede tebrikler. Güzel bir hobi.
evet hepsini kendim yapıyorum hazır değil 300-400 parçalık maketleri birleştirip boyama ve eskitme çalışmaları yapıyorum bir arkadaş paylaştım yapılmamış halini görebilirsiniz