Hocam biran kendiniz yapıyorsunuz zannettim, ama yinede tebrikler. Güzel bir hobi.
evet hepsini kendim yapıyorum hazır değil 300-400 parçalık maketleri birleştirip boyama ve eskitme çalışmaları yapıyorum bir arkadaş paylaştım yapılmamış halini görebilirsiniz