• 07-06-2020, 02:20:50
    #19
    ExLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google avukatsınız galiba

    evet
  • 07-06-2020, 06:28:12
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Google da benzer durum basima geldi ama ben kartla odeme yaptigim icin ve amerikada yasadigim icin durum farkli olabilir bundan 2 sene once google da reklam cikmistim bir sure yayinlandiktan sonra reklam gosterime 1 veya 2 gun devam etti bende itiraz ettim benim reklami durdurdugumun ispati kaniti var ve bana reklami durdurduktan sonra gosterilen reklam icinde para cekmisler bende bankayi aradim itiraz ettim ve hakliydim hic dava falan acmadim cunku bankaya dedim ben boyle bir hizmet almadim ve kesinlikle odemiyorum eger odemeye devam ederseniz sorumluluk sizdedir dedim ve google benden parayi alamadi 175 $ bir sey degil ama neyse o odeme yapmadim google benden para alamadi yalniz adwords hesabimi askiya almis zaten kullanmiyordum eger reklam icin kullanacak olsam sorun degil bir sekilde reklam yayinlatirim zaten google reklamlari yeryuzunde tek degil neyse bu sekilde bir olay basima geldi ama dedigim gibi abd de yasayanlar bilir bankalar musterilerini cok saglam korurlar karsinizdaki kisi google bile olsa umarim cozersiniz eger odemeyi kartla yaptiysaniz bankayla iletisime gecin derhal.....
    Ama bahsettiginiz sey sizin odemelerinizi yapmadigi seklindeyse onun icin yorum yapamayacagim cunku konuyu tam anlamadim
  • 07-06-2020, 07:58:18
    #21
    nitelikli d@landırıcılık değil bu olay.
    sadece d@landırıcılık olarak açabilirsiniz.
    delilleri hukuka uygun şekilde sıralayın. Dilekçenizi verin savcılığa.

    geçmiş olsun
  • 07-06-2020, 19:18:33
    #22
    Üye olurken sözleşmeyi okudunuz mu vs.. diyen arkadaşlar gözlerinde googleyi dev aynasına koyuyorlar. Evet inanılmaz büyük olabilir fakat yaşadığımız topluma hizmet vermek istiyorsa buradaki kanunlar onlar içinde geçerlidir. İstediği zaman çekilebilir fakat kalmak istiyorsa Burada ki A Firması İle Arasında hiç bir fark olmamalıdır. En azından bu Avrupa ve Diğer Tüm Hukuk Ülkelerinde Böyle.

    Şimdi burada ben sizden x rakam ödeme alsam fakat sonra reklam vermek istediğiniz içeriği beğenmeyip hesabınızı engellesem ve paranızı iade etmesem. Böyle bir senaryo düşünelim ve sizde bana forumda bir şikayet konusu açsanız yada savcılığa gitseniz ne olur ?

    Ceza Alırım.

    Bu Google içinde aynı. Kullanıcı sözleşmesine isterse organlarınız bizimdir yazabilir bu tüketici hakları mahkemesi tarafından geçersiz görünür aldatıcı davranış olarak geçer. Ha eğer ülkeniz muz cumhuriyeti ise kalamar bir şirket hatta holdinge büyük olduğu için ses çıkaramaz diyorsanız Avrupa insan hakları mahkemesine de başvurabiliyorsunuz.

    Avrupalı bir işçinin geçen sene googleden hakkında ki tüm bilgileri kaldırması için işlem yaptığını google red edince mahkemeye gittiğini ve googlenin hem ceza yiyip hem tüm avrupalılara özel bu seçeneği getirdiğini okudum.

    Biz kendimizi düşük gördükçe onlar tekmeleyecekler. Sistem bu arkadaşlar.