Freelance çalışmanın bir güzelliği :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Freelance çalışmanın bir güzelliği :)
21
●
649
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Freelance çalışmanın bir güzelliği :)
1
2
3
04-06-2020, 16:10:29
#19
emrerusen
ensygmr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gold üye olsam yaptırırdım kesinlikle..
sağlık olsun hocam
04-06-2020, 17:14:45
#20
Webkurum
Fovard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ortaköy manzara olarak geçiyor burası. Haritada da çıkıyor sanırım.
Teşekkürler hocam
04-06-2020, 18:22:04
#21
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Freelance gibisi yok cidden
04-06-2020, 18:28:45
#22
Aglamaz
Kolay gelsin, hayırlı işler.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler