Konu
Freelance çalışmanın bir güzelliği :)
04-06-2020, 17:14:45
#20
Webkurum
Fovard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ortaköy manzara olarak geçiyor burası. Haritada da çıkıyor sanırım.
Teşekkürler hocam