Etrafımızda o kadar çok ölü insan var ki! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Etrafımızda o kadar çok ölü insan var ki!
5
●
160
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Etrafımızda o kadar çok ölü insan var ki!
04-06-2020, 01:42:30
#1
Ucube
Farkında mısınız bilmiyorum ama etrafımızda o kadar çok ölü insan var ki!
Kendi düşünceleri olmayan, araştırmadan duyduğu herşeyi kabul eden anlatan çok insan görüyorum ve bu insanlar aslında yaşamıyorlar çünkü kendi düşünceleri yok.
İyi geceler
04-06-2020, 01:45:01
#2
ihtiy4r
belki onlarda öyle yaşamak istiyor, herkesin hayatina herkes karışamaz.
Şu şu şekilde giyinir bu bu şekilde
04-06-2020, 01:47:17
#3
Evteks
Ölülerden zarar gelmez.
Bırak öyle kalsın uyandırma işini gör
04-06-2020, 01:47:38
#4
Misafir
Aynen.
(kinaye iceriyor)
04-06-2020, 01:49:34
#5
EKAloji
Çok var çook
04-06-2020, 03:56:45
#6
AlperenYavuz
Milyonlarca var hiçbir işe yaramayan insanlar sürüsü
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler