• 04-06-2020, 01:42:30
    #1
    Farkında mısınız bilmiyorum ama etrafımızda o kadar çok ölü insan var ki!

    Kendi düşünceleri olmayan, araştırmadan duyduğu herşeyi kabul eden anlatan çok insan görüyorum ve bu insanlar aslında yaşamıyorlar çünkü kendi düşünceleri yok.

    İyi geceler
  • 04-06-2020, 01:45:01
    #2
    belki onlarda öyle yaşamak istiyor, herkesin hayatina herkes karışamaz.
    Şu şu şekilde giyinir bu bu şekilde
  • 04-06-2020, 01:47:17
    #3
    Ölülerden zarar gelmez.
    Bırak öyle kalsın uyandırma işini gör
  • 04-06-2020, 01:47:38
    #4
    Aynen.
    (kinaye iceriyor)
  • 04-06-2020, 01:49:34
    #5
    Çok var çook
  • 04-06-2020, 03:56:45
    #6
    Milyonlarca var hiçbir işe yaramayan insanlar sürüsü