Farkında mısınız bilmiyorum ama etrafımızda o kadar çok ölü insan var ki!

Kendi düşünceleri olmayan, araştırmadan duyduğu herşeyi kabul eden anlatan çok insan görüyorum ve bu insanlar aslında yaşamıyorlar çünkü kendi düşünceleri yok.

İyi geceler